Wybierz kategorię
 
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
 
Towar dnia
7 165,00 zł
 
Podgląd zamówienia
Aby sprawdzić status zamówienia Wpisz jego unikalny numer
 
Regulamin sklepu.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 25 GRUDNIA 2014 R.

 

REGULAMIN SKLEPU
I. Postanowienia ogólne
  1. Właścicielem sklepu internetowego: www.meble-wloskie.com.pl jest firma F.H.U.”SABO” SPÓŁKA JAWNA, ul.Jasińskiego 56 B, 37-700 Przemyśl, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000006779, NIP 795-19-02-562, Regon 650243788.
  2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
  3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski i poza nią.
  4. Nabywcą może być firma lub osoba fizyczna pełnoletnia.
  5. Domniemywa się, że Klient wypełniając formularz rejestracyjny podczas rejestracji użytkownika w serwisie sklepu, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
II. Oferta sklepu
  1. Wszystkie towary znajdujące się na stronie www.meble-wloskie.com.pl podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  3. Wszystkie meble oferowane w sklepie internetowym są produkowane we Włoszech i są realizowane wyłącznie na zamówienie klienta. Termin realizacji zamówienia jest różny w zależności od terminów realizacji oferowanych przez włoskich producentów.
  4. Prawem właściwym zamówienia (umowy) jest prawo polskie.
III. Składanie zamówień
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem internetowego sklepu www.meble-wloskie.com.pl lub zwyczajną drogą elektroniczną.
  3. Po złożeniu elektronicznego zamówienia, Klient otrzyma automatycznie wygenerowaną przez serwis sklepu wiadomość potwierdzającą fakt dokonanego zamówienia wraz z linkiem do aktywacji i potwierdzenia swojego zamówienia drogą elektroniczną. Brak potwierdzenia zamówienia w opisany powyżej sposób w terminie 1 dnia od daty złożenia zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści zamówienia przez Klienta.
  4. Warunkiem zakupu w Sklepie jest skuteczne przeprowadzenie procesu rejestracji poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz zaakceptowanie Regulaminu.
  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane przez Sklep. W szczególności Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  6. W przypadku zgłoszenia błędów w zamówieniu z przyczyn za jakie odpowiedzialność ponosi Klient (np. błędnie wybrana forma płatności, kolorystyka, itp.) Sklep informuje Klienta o wprowadzonej zmianie poprzez wysłanie e-mailem poprawionego zamówienia. Zmianę tę Klient jest zobowiązany potwierdzić za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. Klient po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia wpłaca zaliczkę na meble w wysokości 50% wartości zamówienia (kwota podana przy potwierdzeniu). Pozostałą część dopłaca bądź przelewem przed dostarczeniem towaru, bądź gotówką przy odbiorze (szczegóły poniżej).
  8. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy www.meble-wloskie.com.pl i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.
  9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sklepu, o czym Klient jest informowany pocztą elektroniczną.
  10. Wpłaty należy wysyłać na konto sklepu. Pieniądze prosimy przelewać dopiero po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia,w którym będzie podany numer konta bankowego.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania wpłaty w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia.
  12. Dopłata następuje w chwili odbioru towaru (przy zakupach do 10000,00 złotych, w pozostałych przypadkach przelewem po wcześniejszym zawiadomieniu o dostawie przez Sprzedawcę), zaraz po sprawdzeniu zgodności zamówienia przez Nabywcę.
  13. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie wydłużenie okresu realizacji zamówienia w okresie wakacyjnym i przedświątecznym.
IV. Ceny i płatności
  1. Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
  3. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony.
  5. Zmiany, o których mowa nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
  6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  7. Meble dostarczamy własnym transportem, pobierając opłatę indywidualnie naliczaną przy każdym zamówieniu.
    Koszt dostawy mebli do klienta przy odległości do 100 km ponosi sprzedawca.
    Przy zamówieniu o wartości powyżej 50.000 zł brutto koszt dostawy na terenie Polski jest bezpłatny.
V. Dostawa i odbiór produktu
  1. Dostawa zamówionego produktu nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez Sprzedawcę w dni robocze między 8:00 a 20:00.
  2. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób:
    - dostawa przez transport Sklepu pod wskazany w zamówieniu adres,
    - odbiór własny W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu zamówienia.
  3. W przypadku odbioru własnego z magazynu, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
  4. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
  5. Dostawca nie dostarcza (nie wnosi) towaru do lokalu Klienta. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu. Z tym momentem przechodzi na Kupującego ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta.
  7. Niepodjęcie przesyłki przez Klienta w terminie wcześniej przez Sklep uzgodnionym jest równoznaczne z odstąpieniem przez Klienta od umowy, z przyczyn za jakie odpowiedzialność ponosi Klient. W takim przypadku Klient ponosi wszelkie faktyczne koszty kolejnej dostawy po wcześniejszym uzgodnieniu następnego terminu.
  8. Wydanie i Odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzone pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
  9. Podczas odbioru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Klient zobowiązany jest dokonać kontroli w obecności osoby dostarczającej zamówiony produkt (pracownika sklepu).
  10. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy sporządzić protokół szkodowy (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz niezwłoczne poinformować Sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

    UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego, jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z osobą dostarczającą zamówiony produkt protokołu.
Oświetlenie
  1. Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem kuriera , niezależnie od wagi i wielkości przesyłki.
    Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 800zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.
  2. Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane  pod warunkiem, że nie były używane, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

    UWAGA: Przed odbiorem przesyłki sprawdź czy opakowanie nie jest uszkodzone. Odbierając przesyłkę posiadającą niewielkie uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy ją obowiązkowo sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku dużych uszkodzeń opakowania należy odmówić przyjęcia przesyłki. Odbierając przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym bez sprawdzenia w obecności kuriera traci się możliwość do reklamacji.
VI. Ochrona danych osobowych
  1. Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji i zamówienia.
  2. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich korekty oraz żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu.
  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb i nie są udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
VII. Zmiana danych

Od chwili złożenia zamówienia do momentu wystawienia faktury lub paragonu Klient może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej zmian w zakresie danych do umieszczenia ich na w/w dokumentach.

VIII. Rezygnacja z zamówienia

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)art. 27 kupujący może odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy(można skorzystać z zamieszczonego formularzu zwrotu) i otrzymaną wraz z nim fakturę lub paragon. Zwrot kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego w zamówieniu.Koszt zwrotu towaru ponosi Nabywca.

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia. Rezygnację z zamówienia należy zgłosić drogą elektroniczną na adres sklep@meble-sabo.pl.
  2. Jeżeli po skierowaniu zamówienia do realizacji okaże się, że producent dokonał zmian w produkcie, wycofał dany produkt z produkcji lub chwilowo brakuje w ofercie producenta danego produktu, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie i jednocześnie zaproponuje zmianę zamówienia oferując inny dostępny produkt wraz z aktualną ceną. W razie potwierdzenia przez Klienta zmiany, termin realizacji rozpoczyna się z dniem potwierdzenia zmiany. W momencie zmiany zamówienia, zmiany pozycji i ceny, Klient zostanie poinformowany poprzez wysłanie zmienionego zamówienia. Zmianę zamówienia Klient potwierdza za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Brak zgody Klienta na zmiany, o których mowa powyżej, skutkować będzie zwrotem wpłaconej przez Klienta kwoty w całości.
IX. Reklamacje i zwroty
  1. Wszystkie meble oferowane w sklepie objęte są 24 - miesięczną gwarancją producenta.
  2. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
  3. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji, dostępny na naszej stronie internetowej, może być pomocny do spisania reklamacji.
  4. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
  5. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy "Protokołu Reklamacji".
  6. Klient może złożyć reklamację  na podstawie rękojmi (jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie dwóch lat od momentu wydania produktu), jeżeli produkt ma wadę fizyczną (niezgodność produktu z umową) lub prawną.W przypadku reklamacji należy się skontaktować ze sklepem, który dostarczył towar i fakturę lub paragon. Prosimy o podanie danych Zamawiającego,zamówionych mebli, zgodnie z zamówieniem.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), właściciel sklepu domówi się z  Nabywcą co do sposobu rozwiązania korzystnego reklamacji na rzecz Nabywcy towaru lub zaoferuje mu inne wskazane przez siebie i dostępne w sklepie towary do wyboru. Nabywca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  8. Reklamacje prosimy składać droga mailową lub pisemną. Odbiór  reklamacji odbywa się po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru.
  9. Formularz reklamacji w wersji on-line znajduje się na stronie www.meble-wloskie.com.pl
    W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
    • dane Klienta
    • dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)
    • nazwę, ilość towarów, które są reklamowane
    • powód reklamacji
    • numer konta bankowego, jeśli Klient będzie chciał by ewentualny zwrot pieniędzy został dokonany przelewem
  10. Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się Państwem w celu ustalenia terminu i trybu dostawy bądź wymiany uszkodzonych elementów.
  11. Paczki wysyłane do „sklepu internetowego www.meble-wloskie.com.pl” na jego koszt oraz za pobraniem, nie będą przyjmowane.
  12. Zakupione meble nie podlegają zwrotom z powodu:
    • nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, w którym mają być zmontowane, itp.
    • różnic w odcieniu: skóry, ecoskóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnic oświetlenia podczas robienia zdjęć mebli
    • różnic w meblach i częściach tapicerowanych w obiciu ze skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

    Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe.
  13. Reklamacji nie podlegają:
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu i ustawienia mebli (np. na podłodze z ogrzewaniem podłogowym),
    • uszkodzenia powłok powierzchni mebli przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, zawierającymi alkohol w różnych postaciach, uszkadzającymi powłokę lakierniczą oraz stały kontakt np. z wodą, naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania powłoki lakierniczej),
    • uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% (zbyt suchych, możliwe np. pęknięcia drewna, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna),
    • uszkodzenia mebli powstałe w transporcie i dostawie mebli wykonane na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną,
    • uszkodzenia spowodowane obecnością żerujących larw w drewnie (np. kornika) w meblach wykonanych z litego drewna (sytuacja taka może się zdarzyć),
    • uszkodzenia mebli w trakcie wnoszenia mebli do mieszkania klienta.
X. Zasady użytkowania i konserwacji mebli
  1. Włoskie meble przeznaczone są do użytkowania w warunkach domowych w normalnej wilgotności powietrza około 50%. Meble wykonane z litego drewna, oraz płyty meblowej lakierowane mimo swej odporności na wilgoć nie mogą mieć długotrwałego, bezpośredniego kontaktu z wodą oraz gorącymi przedmiotami. W przypadku zalania wodą należy go jak najszybciej wytrzeć i umożliwić całkowite wyschnięcie. Do czyszczenia mebli nie należy używać wody oraz środków i przedmiotów czyszczących zawierających materiały ścierne, kwasy, rozpuszczalniki chemiczne, alkohole, związki chloru oraz innych agresywnych środków czyszczących. Do konserwacji mebli z litego drewna należy używać ogólnie dostępnych środków przeznaczonych do powierzchni lakierowanych, zgodnie z instrukcją ich producenta.
  2. Niektóre elementy ekskluzywnych mebli nie są wykonane z litego drewna, gdyż nie jest ono najlepszym materiałem do pewnych celów. Na przykład blaty stołów wykonane są z płyty meblowej fornirowanej. Również podłużnice boczne łóżek wykonane są ze sklejki, która ma większą nośność niż lite drewno. Nie należy wystawiać mebli na bezpośrednie działanie światła słonecznego, by uniknąć utraty oryginalnego koloru drewna. Jeżeli to możliwe należy zasłaniać okna, aby słońce nie padało bezpośrednio na powierzchnię mebli. Należy trzymać meble z daleka od bezpośredniego źródła ogrzewania i chłodzenia ponieważ powoduje to zmianę wilgotności drewna. Należy unikać postawienia mebli bezpośrednio przy grzejnikach, przewodach ciepła lub kominku. Temperatura i wilgotność powietrza w pomieszczeniu, w którym przebywają meble mają duży wpływ na ich żywotność i wygląd, ponieważ wykonane są z drewna o niskiej wilgotności. Drewno w meblach reaguje na zmianę wilgotności. Zbyt niska wilgotność w pomieszczeniu powoduje powstawanie na w drewnie pęknięć wskutek kurczenia się powierzchni drewna. Zbyt wysoka wilgotność w pomieszczeniu powoduje rozrastanie się powierzchni drewna co może objawiać się np. trudnością w zamykaniu drzwiczek czy szuflad. Należy unikać działania na powierzchnie mebli środków szorstkich takich jak np. popiół z papierosa czy piasek. Zawsze należy podnosić meble, by je przesunąć - nigdy nie ciągnąć. Drzwi, szuflady należy otwierać delikatnie. Należy pamiętać, aby nie narażać mebli na działanie płynów, które zawierają agresywne rozpuszczalniki, kwasy lub zasady. Również działanie płynów mniej agresywnych przez dłuższy okres czasu jest bardzo niewskazane. Kurz należy usuwać lekko zwilżoną wodą ściereczką.
XI. Postanowienia końcowe
  1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr 141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.),Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
  2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  4. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz Zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zapraszamy i życzymy udanych zakupów

Pliki do pobrania:
Formularz zwrotu towaru | pobierz |
Formularz o odstąpieniu od umowy | pobierz |

 

* * *

 

STARY REGULAMIN SKLEPU

 

Regulamin sklepu internetowego obowiązujący do dnia 24 grudnia 2014 r.
I. Postanowienia ogólne
  1. Właścicielem sklepu meble-wloskie.com.pl jest firma F.H.U.”SABO” SPÓŁKA JAWNA, ul.Jasińskiego 56 B, 37-700 Przemyśl, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000006779, NIP 795-19-02-562, Regon 650243788.
  2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż mebli. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
  3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
  4. Nabywcą może być firma lub osoba fizyczna pełnoletnia.
  5. Domniemywa się, że Klient wypełniając formularz rejestracyjny podczas rejestracji użytkownika w serwisie sklepu, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
II. Oferta sklepu
  1. Wszystkie towary znajdujące się na stronie meble-wloskie.com.pl podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  3. Wszystkie meble oferowane w sklepie internetowym są produkowane we Włoszech i są realizowane wyłącznie na zamówienie klienta. Termin realizacji zamówienia jest różny w zależności od terminów realizacji oferowanych przez włoskich producentów.
  4. Prawem właściwym zamówienia (umowy) jest prawo polskie.
III. Składanie zamówień
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem internetowego sklepu www.meble-wloskie.com.pl
  3. Po złożeniu elektronicznego zamówienia, Klient otrzyma automatycznie wygenerowaną przez serwis sklepu wiadomość potwierdzającą fakt dokonanego zamówienia wraz z linkiem do aktywacji i potwierdzenia swojego zamówienia drogą elektroniczną. Brak potwierdzenia zamówienia w opisany powyżej sposób w terminie 1 dnia od daty złożenia zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści zamówienia przez Klienta.
  4. Warunkiem zakupu w Sklepie jest skuteczne przeprowadzenie procesu rejestracji poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz zaakceptowanie Regulaminu.
  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane przez Sklep. W szczególności Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  6. W przypadku zgłoszenia błędów w zamówieniu z przyczyn za jakie odpowiedzialność ponosi Klient (np. błędnie wybrana forma płatności, kolorystyka, itp.) Sklep informuje Klienta o wprowadzonej zmianie poprzez wysłanie e-mailem poprawionego zamówienia. Zmianę tę Klient jest zobowiązany potwierdzić za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. Klient po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia wpłaca zaliczkę na meble w wysokości 50% wartości zamówienia (kwota podana przy potwierdzeniu). Pozostałą część dopłaca bądż przelewem przed dostarczeniem towaru, bądź gotówką przy odbiorze (szczegóły poniżej).
  8. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy www.meble-wloskie.com.pl i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.
  9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sklepu, o czym Klient jest informowany pocztą elektroniczną.
  10. Wpłaty należy wysyłać na konto sklepu.
    Pieniądze prosimy przelewać dopiero po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia,w którym będzie podany numer konta bankowego.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania wpłaty w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia.
  12. Dopłata następuje w chwili odbioru towaru (przy zakupach do 10000,00 złotych, w pozostałych przypadkach przelewem po wcześniejszym zawiadomieniu o dostawie przez Sprzedawcę), zaraz po sprawdzeniu zgodności zamówienia przez Nabywcę.
  13. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie wydłużenie okresu realizacji zamówienia w okresie wakacyjnym i przedświątecznym.
IV. Ceny i płatności
  1. Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
  3. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony.
  5. Zmiany, o których mowa nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
  6. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  7. Koszt dostawy mebli do klienta przy odległości do 100 km ponosi sprzedawca.
    Koszt dostawy do klienta przy odległości od 100 km do 300 km wynosi 400 zł.
    Koszt dostawy do klienta przy odległości od 300 km do 600 km wynosi 700 zł.
    Koszt dostawy do klienta przy odległości od 600 km do 900 km wynosi 1000 zł.
    Przy zamówieniu o wartości powyżej 50.000 zł brutto koszt dostawy na terenie Polski jest bezpłatny.

    We wszystkich formach dostawy oferujemy transport sprzedawcy.
    Przy zamówieniach pojedynczych i gabarytowo małych sekcji oferujemy usługi spedycyjne.
    Przy wysyłce w Polskę po ustaleniu szczegółów dotyczących zamawianych mebli wpłacają Państwo na nasze konto całą kwotę (+cena transportu) za meble.
V. Dostawa i odbiór produktu
  1. Dostawa zamówionego produktu nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez Sprzedawcę w dni robocze między 8:00 a 20:00.
  2. Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób:
    - dostawa przez transport Sklepu pod wskazany w zamówieniu adres,
    - odbiór własny W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu zamówienia.
  3. W przypadku odbioru własnego z magazynu, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
  4. Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
  5. Dostawca nie dostarcza (nie wnosi) towaru do lokalu Klienta. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu. Z tym momentem przechodzi na Kupującego ryzyko utraty bądź uszkodzenia towaru.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta.
  7. Niepodjęcie przesyłki przez Klienta w terminie wcześniej przez Sklep uzgodnionym jest równoznaczne z odstąpieniem przez Klienta od umowy, z przyczyn za jakie odpowiedzialność ponosi Klient. W takim przypadku Klient ponosi wszelkie faktyczne koszty kolejnej dostawy po wcześniejszym uzgodnieniu następnego terminu.
  8. Wydanie i Odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzone pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.
  9. Podczas odbioru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Klient zobowiązany jest dokonać kontroli w obecności osoby dostarczającej zamówiony produkt (pracownika sklepu).
  10. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy sporządzić protokół szkodowy (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz niezwłoczne poinformować Sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
    UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego, jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z osobą dostarczającą zamówiony produkt protokołu.
Oświetlenie
  1. Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem kuriera DHL, niezależnie od wagi i wielkości przesyłki.
    Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 800zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.
    Koszt wysyłki w większości zamówień wynosi: 20PLN w przypadku przedpłaty na konto.
  2. Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
    UWAGA: Przed odbiorem przesyłki sprawdź czy opakowanie nie jest uszkodzone. Odbierając przesyłkę posiadającą niewielkie uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy ją obowiązkowo sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku dużych uszkodzeń opakowania należy odmówić przyjęcia przesyłki. Odbierając przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym bez sprawdzenia w obecności kuriera traci się możliwość do reklamacji.
VI. Ochrona danych osobowych
  1. Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji i zamówienia.
  2. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich korekty oraz żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu.
  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb i nie są udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
VII. Zmiana danych

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" kupujący może odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, formularz zwrotu i otrzymaną wraz z nim fakturę lub paragon. Zwrot kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego w zamówieniu.
VIII. Rezygnacja z zamówienia
  1. Od chwili złożenia zamówienia do momentu wystawienia faktury lub paragonu Klient może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej zmian w zakresie danych do umieszczenia ich na w/w dokumentach.
  2. Klient może zrezygnować z zamówienia do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Rezygnację z zamówienia należy zgłosić drogą elektroniczną na adres sklep@meble-sabo.pl.
  3. Rezygnacja z zamówienia do chwili rozpoczęcia jego realizacji nie skutkuje karnymi odsetkami.
  4. Rezygnacja z zamówienia skierowanego już do realizacji skutkuje przepadkiem 50% wartości zamówienia, ponieważ meble są zamawiane i sprowadzane pod zamówienie Klienta.
  5. Jeżeli po skierowaniu zamówienia do realizacji okaże się, że producent dokonał zmian w produkcie, wycofał dany produkt z produkcji lub chwilowo brakuje w ofercie producenta danego produktu, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie, i jednocześnie zaproponuje zmianę zamówienia oferując inny dostępny produkt wraz z aktualną ceną. W razie potwierdzenia przez Klienta zmiany, termin realizacji rozpoczyna się z dniem potwierdzenia zmiany. W momencie zmiany zamówienia, zmiany pozycji i ceny, Klient zostanie poinformowany poprzez wysłanie zmienionego zamówienia. Zmianę zamówienia Klient potwierdza za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Brak zgody Klienta na zmiany, o których mowa powyżej, skutkować będzie zwrotem wpłaconej przez Klienta kwoty w całości.
IX. Reklamacje i zwroty
  1. Wszystkie meble oferowane w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  2. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
  3. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
  4. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
  5. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy "Protokołu Reklamacji".
  6. W przypadku reklamacji należy się kontaktować ze sklepem, który dostarczył towar i fakturę lub paragon. Prosimy o podanie danych mebla, zgodnie z zamówieniem, koloru oraz symbolu, numeru, lub indeksu reklamowanej części który jest podany w instrukcji.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), właściciel sklepu zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne wskazane przez siebie i dostępne w sklepie towary do wyboru).
  8. Reklamacje prosimy składać droga mailową lub poprzez fax. Odbiór reklamacji odbywa się po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru.
  9. Formularz reklamacji w wersji on-line znajduje się na stronie www.meble-wloskie.com.pl.
    W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
    • numer Klienta
    • dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)
    • nazwę, numery, ilość, towarów, które są reklamowane
    • powód reklamacji
    • numer konta bankowego, jeśli Klient będzie chciał by ewentualny zwrot pieniędzy został dokonany przelewem

  10. Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się Państwem w celu ustalenia terminu i trybu dostawy bądź wymiany uszkodzonych elementów.
  11. Paczki wysyłane do „sklepu internetowego meble-wloskie.com.pl” na jego koszt oraz za pobraniem, nie będą przyjmowane.
  12. Zakupione meble nie podlegają zwrotom z powodu:
    • nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, w którym mają być zmontowane, itp).
    • różnic w odcieniu: skóry, ecoskóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnic oświetlenia podczas robienia zdjęć mebli
    • różnic w meblach i częściach tapicerowanych w obiciu ze skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

    Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe.

  13. Reklamacji nie podlegają:
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu i ustawienia mebli (np. na podłodze z ogrzewaniem podłogowym),
    • uszkodzenia powłok powierzchni mebli przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, zawierającymi alkohol w różnych postaciach, uszkadzającymi powłokę lakierniczą oraz stały kontakt np. z wodą, naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania powłoki lakierniczej),
    • uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% (zbyt suchych, możliwe np. pęknięcia drewna, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna),
    • uszkodzenia mebli powstałe w transporcie i dostawie mebli wykonane na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną,
    • uszkodzenia spowodowane obecnością żerujących larw w drewnie (np. kornika) w meblach wykonanych z litego drewna (sytuacja taka może się zdarzyć),
    • uszkodzenia mebli w trakcie wnoszenia mebli do mieszkania klienta.
X. Zasady użytkowania i konserwacji mebli
  1. Włoskie meble przeznaczone są do użytkowania w warunkach domowych w normalnej wilgotności powietrza około 50%. Meble wykonane z litego drewna, oraz płyty meblowej lakierowane mimo swej odporności na wilgoć nie mogą mieć długotrwałego, bezpośredniego kontaktu z wodą oraz gorącymi przedmiotami. W przypadku zalania wodą należy go jak najszybciej wytrzeć i umożliwić całkowite wyschnięcie. Do czyszczenia mebli nie należy używać wody oraz środków i przedmiotów czyszczących zawierających materiały ścierne, kwasy, rozpuszczalniki chemiczne, alkohole, związki chloru oraz innych agresywnych środków czyszczących. Do konserwacji mebli z litego drewna należy używać ogólnie dostępnych środków przeznaczonych do powierzchni lakierowanych, zgodnie z instrukcją ich producenta.
  2. Niektóre elementy ekskluzywnych mebli nie są wykonane z litego drewna, gdyż nie jest ono najlepszym materiałem do pewnych celów. Na przykład blaty stołów wykonane są z płyty meblowej fornirowanej. Również podłużnice boczne łóżek wykonane są ze sklejki, która ma większą nośność niż lite drewno. Nie należy wystawiać mebli na bezpośrednie działanie światła słonecznego, by uniknąć utraty oryginalnego koloru drewna. Jeżeli to możliwe należy zasłaniać okna, aby słońce nie padało bezpośrednio na powierzchnię mebli. Należy trzymać meble z daleka od bezpośredniego źródła ogrzewania i chłodzenia ponieważ powoduje to zmianę wilgotności drewna. Należy unikać postawienia mebli bezpośrednio przy grzejnikach, przewodach ciepła lub kominku. Temperatura i wilgotność powietrza w pomieszczeniu, w którym przebywają meble mają duży wpływ na ich żywotność i wygląd, ponieważ wykonane są z drewna o niskiej wilgotności. Drewno w meblach reaguje na zmianę wilgotności. Zbyt niska wilgotność w pomieszczeniu powoduje powstawanie na w drewnie pęknięć wskutek kurczenia się powierzchni drewna. Zbyt wysoka wilgotność w pomieszczeniu powoduje rozrastanie się powierzchni drewna co może objawiać się np. trudnością w zamykaniu drzwiczek czy szuflad. Należy unikać działania na powierzchnie mebli środków szorstkich takich jak np. popiół z papierosa czy piasek. Zawsze należy podnosić meble, by je przesunąć - nigdy nie ciągnąć. Drzwi, szuflady należy otwierać delikatnie. Należy pamiętać, aby nie narażać mebli na działanie płynów, które zawierają agresywne rozpuszczalniki, kwasy lub zasady. Również działanie płynów mniej agresywnych przez dłuższy okres czasu jest bardzo niewskazane. Kurz należy usuwać lekko zwilżoną wodą ściereczką.
XI. Postanowienia końcowe
  1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz. U. Nr 141, poz. 1176/ oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
  2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  4. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta, nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz Zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zapraszamy i życzymy udanych zakupów

Pliki do pobrania:
Formularz zwrotu towaru | pobierz |

 

 
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
 
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



 
Najczęściej oglądane
 
Najczęściej kupowane
 
Odwiedziło nas: 2745624
Copyright © SABO Meble Włoskie. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
F.H.U. Sabo Sp. J. | ul.
Jasińskiego 56B 37-700 Przemyśl
| tel.: 16 676 94 30
Aktualna Data: 2017-10-24 04:11
Data Ostatniej Aktualizacji: 13-01-2016