Pliki do pobrania:Formularz zwrotu towaru |
pobierz |
(obowiązuje od 01.11.2017 r.)Formularz szkody |
pobierz |
(obowiązuje od 01.11.2017 r.)
Reklamacje i zwroty
- Wszystkie meble oferowane w sklepie objęte są 24 - miesięczną gwarancją producenta.
- Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
- W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji, dostępny na naszej stronie internetowej, może być pomocny do spisania reklamacji.
- Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
- Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy "Protokołu Reklamacji".
- Klient może złożyć reklamację na podstawie rękojmi (jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie dwóch lat od momentu wydania produktu), jeżeli produkt ma wadę fizyczną (niezgodność produktu z umową) lub prawną.W przypadku reklamacji należy się skontaktować ze sklepem, który dostarczył towar i fakturę lub paragon. Prosimy o podanie danych Zamawiającego,zamówionych mebli, zgodnie z zamówieniem.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), właściciel sklepu domówi się z Nabywcą co do sposobu rozwiązania korzystnego reklamacji na rzecz Nabywcy towaru lub zaoferuje mu inne wskazane przez siebie i dostępne w sklepie towary do wyboru. Nabywca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Reklamacje prosimy składać droga mailową lub pisemną. Odbiór reklamacji odbywa się po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru.
- Formularz reklamacji w wersji on-line znajduje się na stronie www.meble-wloskie.com.pl
W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
- dane Klienta
- dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)
- nazwę, ilość towarów, które są reklamowane
- powód reklamacji
- numer konta bankowego, jeśli Klient będzie chciał by ewentualny zwrot pieniędzy został dokonany przelewem
- Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się Państwem w celu ustalenia terminu i trybu dostawy bądź wymiany uszkodzonych elementów.
- Paczki wysyłane do „sklepu internetowego www.meble-wloskie.com.pl” na jego koszt oraz za pobraniem, nie będą przyjmowane.
- Zakupione meble nie podlegają zwrotom z powodu:
- nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, w którym mają być zmontowane, itp.
- różnic w odcieniu: skóry, ecoskóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnic oświetlenia podczas robienia zdjęć mebli
- różnic w meblach i częściach tapicerowanych w obiciu ze skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.
Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu i ustawienia mebli (np. na podłodze z ogrzewaniem podłogowym),
- uszkodzenia powłok powierzchni mebli przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, zawierającymi alkohol w różnych postaciach, uszkadzającymi powłokę lakierniczą oraz stały kontakt np. z wodą, naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania powłoki lakierniczej),
- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% (zbyt suchych, możliwe np. pęknięcia drewna, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna),
- uszkodzenia spowodowane obecnością żerujących larw w drewnie (np. kornika) w meblach wykonanych z litego drewna (sytuacja taka może się zdarzyć),
- uszkodzenia mebli w trakcie wnoszenia mebli do mieszkania klienta.