Meble włoskie Sabo

Zgłoszenie reklamacyjne

 

Pliki do pobrania:
Formularz zwrotu towaru | pobierz | (obowiązuje od 01.11.2017 r.)
Formularz szkody | pobierz | (obowiązuje od 01.11.2017 r.)

 

Reklamacje i zwroty
  1. Wszystkie meble oferowane w sklepie objęte są 24 - miesięczną gwarancją producenta.
  2. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
  3. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji, dostępny na naszej stronie internetowej, może być pomocny do spisania reklamacji.
  4. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
  5. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy "Protokołu Reklamacji".
  6. Klient może złożyć reklamację  na podstawie rękojmi (jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie dwóch lat od momentu wydania produktu), jeżeli produkt ma wadę fizyczną (niezgodność produktu z umową) lub prawną.W przypadku reklamacji należy się skontaktować ze sklepem, który dostarczył towar i fakturę lub paragon. Prosimy o podanie danych Zamawiającego,zamówionych mebli, zgodnie z zamówieniem.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania asortymentu), właściciel sklepu domówi się z  Nabywcą co do sposobu rozwiązania korzystnego reklamacji na rzecz Nabywcy towaru lub zaoferuje mu inne wskazane przez siebie i dostępne w sklepie towary do wyboru. Nabywca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeśli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  8. Reklamacje prosimy składać droga mailową lub pisemną. Odbiór  reklamacji odbywa się po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru.
  9. Formularz reklamacji w wersji on-line znajduje się na stronie www.meble-wloskie.com.pl
    W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
    • dane Klienta
    • dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)
    • nazwę, ilość towarów, które są reklamowane
    • powód reklamacji
    • numer konta bankowego, jeśli Klient będzie chciał by ewentualny zwrot pieniędzy został dokonany przelewem
  10. Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się Państwem w celu ustalenia terminu i trybu dostawy bądź wymiany uszkodzonych elementów.
  11. Paczki wysyłane do „sklepu internetowego www.meble-wloskie.com.pl” na jego koszt oraz za pobraniem, nie będą przyjmowane.
  12. Zakupione meble nie podlegają zwrotom z powodu:
    • nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, w którym mają być zmontowane, itp.
    • różnic w odcieniu: skóry, ecoskóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnic oświetlenia podczas robienia zdjęć mebli
    • różnic w meblach i częściach tapicerowanych w obiciu ze skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

    Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe.
  13. Reklamacji nie podlegają:
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu i ustawienia mebli (np. na podłodze z ogrzewaniem podłogowym),
    • uszkodzenia powłok powierzchni mebli przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, zawierającymi alkohol w różnych postaciach, uszkadzającymi powłokę lakierniczą oraz stały kontakt np. z wodą, naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania powłoki lakierniczej),
    • uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% (zbyt suchych, możliwe np. pęknięcia drewna, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna),
    • uszkodzenia spowodowane obecnością żerujących larw w drewnie (np. kornika) w meblach wykonanych z litego drewna (sytuacja taka może się zdarzyć),
    • uszkodzenia mebli w trakcie wnoszenia mebli do mieszkania klienta.

Ostatnio oglądane

F.H.U. Sabo Sp. J.

ul. Heidi Wernerus-Neumann 5
37-700 Przemyśl

606 364 726 lub sklep@meble-sabo.pl